Tuesday, October 27, 2009

ONE JUNGLE NIGHT - Afrikaans

ONE NIGHT JUNGLE
A. Csrmichael

Die tom-toms thumped die hele nag, en die duisternis shuddered rondom my soos 'n lewende, gevoel ding. 1 kan gaan slaap nie, so ek lê wakker en kyk, en ek het gesien, en dit het voorgekom soos hierdie:

Dat ek gestaan het op 'n gras zwoord, en by my voete' n afgrond gebreek pure af in oneindige ruimte. Ek kyk, maar ek het geen bodem gesien het, net wolk vorms, swart en verwoed gekronkel, en 'n groot skaduwee gehul holtes, en ondeurgrondelike dieptes.
Ek het terug getrek, geklim om die diepte.

Daarna het ek vorme van mense wat beweeg enkel-lêer langs die gras gesien het. Hulle was te maak vir die rand. Daar was 'n vrou met' n baba in haar arms en nog 'n klein kind hou op om haar rok. Hulle was op die baie rand. Dan 1 sien dat sy blind was. Sy het haar voet gelig vir die volgende stap. . . dit lug vertrap. Sy was verby, en die kinders oor met haar. O, die geskreeu soos hulle gaan verby!

Daarna het ek meer strome van mense wat oorloop van alle kante sien. Al was blind, klip blinde, al het reguit vir die afgrond rand. Daar was geskreeu soos hulle skielik geweet hulself te val, en 'n toss up van hulpeloos wapens, vang op die leë lug. Maar sommige het oor 'n rustige en val sonder' n geluid.

Dan vra ek my af, met 'n wonder dat was eenvoudig angs, waarom niemand stop hulle op die rand. Ek kon nie. Ek was verlijmd tot op die grond, en 1 kan nie bel. Alhoewel ek gespanne en probeer net 'n gefluister sou kom.

Daarna het ek gesien dat die rand was daar sentries ingestel op intervalle. Maar die intervalle was heeltemal te groot, daar was breed, onbewaakt gapings tussenin. En oor hierdie gapings die mense het in hul blindheid, nogal onbewaakt; en die groen gras het voorgekom bloed-rooi met my, en die kloof yawned soos die monding van die hel.

Daarna het ek gesien het, net soos die beeld van vrede, 'n groep mense onder sommige bome, met hulle rug gedraai na die kloof. Hulle was up daisy kettings. Soms is wanneer 'n piercing "gieren sny die stil lug en bereik hulle, dit versteur hulle en hulle het gedink dit eerder' n vulgêre lawaai. En as een van hulle het begin en wou gaan en iets om te help nie, dan sal al die ander wil trek dat een neer. "Hoekom jy so opgewonde oor dit? Jy moet wag vir 'n definitiewe" oproep "om te gaan. Jy het nog nie klaar jou daisy kettings. Dit sou werklik selfsugtig, sê hulle, laat ons aan die werk voltooi alleen.

Daar was 'n ander groep. Dit was saamgestel uit mense wie se groot begeerte was om 'n paar sentries, maar hulle het bevind dat baie min wou gaan, en soms was daar geen sentries vir kilometers en kilometers op die rand.

Sodra 'n meisie gaan staan alleen in haar plek, gewapper die mense terug, maar haar moeder en ander betrekkinge genoem, en daaraan herinner dat haar verlof as gevolg het; sy kon die "reëls te breek nie." En, moeg word en dat daar 'n verandering, sy gehad het om te gaan en' n bietjie rus, maar niemand is gestuur om wag haar kloof, en oor en oor die mense wat geval het, soos 'n waterval van siele.

Sodra 'n kind gevang by' n kuif van gras wat gegroei het om die heel rand van die kloof; die kind clung stuip trekkend, en dit genoem, maar niemand het voorgekom om te hoor. Dan die wortels van die gras het weg, en met 'n huil die kind gaan verby, sy twee klein hande hou nog steeds krap die geskeurde-off bossie gras.

En die meisie wat verlang om terug te wees in haar gat het gedink sy het die klein een kreet gehoor, en sy het opgekom en wou gaan; waarteen haar familielede bestraf haar, haar daaraan te herinner dat niemand nodig is oral - die kloof sou wees en word goed sorg, het hulle geweet het. En hulle het 'n lofsang gesing het.

Dan deur middel van die gesang het weer 'n geluid soos die pyn van' n miljoen gebroke harte jong wrongen in een volle druppel, 'n snik. En 'n gruwel van die groot duisternis was op MY, want ek het geweet wat dit was - die roep van die bloed.

Dan 'n donderslag stem, die stem van die Here, en Hy het gesê: Wie sal Ek stuur, en wie gaan vir ons? Toe sê ek, stuur my. En Hy het gesê: Gaan heen en vertel van hierdie mense. . . Jesus het gesê: Gaan die hele wêreld in en verkondig die evangelie aan die ganse mensdom. . . en Io, Ek is met julle altyd. (Jesaja 8:8; Mark 16:15; Matteus 28:20).

No comments: