Tuesday, October 27, 2009

GOD CALLS YOUTH TO REPENT - Afrikaans

GOD VERZOEKT YOUTH om berou te hê
"Almal het gesondig en kort van die heerlikheid van God gedaal:" - Romeine 3:23.

"En die Here het 'n lieflike geur geruik, en die Here sê in sy hart, ek sal nie weer vloek van die grond nie meer vir die mens se ontwil; vir die verbeelding van die mens se hart is sleg van sy jeug:" - Genesis 8:21.

Die begeerlikhede van HIERDIE WêRELD IS:

"Vlug ook jeugdig begeerlikhede, maar volg die geregtigheid, geloof, liefde, vrede, saam met hulle dat 'n beroep op die Here uit' n suiwer hart." - 2 Timoteus 2:22.

"Nou is die werke van die vlees is openbaar, naamlik, egbreuk, hoerery, onreinheid, ongebondenheid, afgodery, towery, vyandskap, variansie, emulaties, toorn, twis, seditions, partyskap, envyings, moord, dronkenskap, revelings, en sodanige soos: van die waarvan ek julle vooraf sê, soos ek het ook vertel wat jy in die tyd verby, dat die wat sulke dinge doen nie sal beërwe nie die koninkryk van God. " - Galasiërs 5:19-20.

Bekeer julle AS HET DAVID

"Onthou die sondes van my jeug, nie en ook nie my oortredinge." Psalm 25:7.

"Vir die afgelope tyd van ons lewe ... wanneer ons gewandel in ongebondenheid, begeerlikheid, oorskot van wyn, revelings, banquetings, en gruwelik idolatries: waarin hulle vind dit vreemd dat julle loop nie saam met hulle aan dieselfde oormaat van oproer, praat onheil van u: wie word rekening aan hom wat gereed is om te oordeel "- 1 Petrus 4:3-4.

MATURE IN JESUS CHRISTUS

"Eer jou vader en jou moeder. En hy sê: En hy sê: Al hierdie dinge het ek onderhou van my jeug af." - Lukas 18:20 b-21.

"En Jesus het toegeneem in wysheid en statuur, en in guns by God en die mens." - Lukas 2:52.
GOD CALLS YOUTH TO REPENT - Afrikaans

No comments: