Tuesday, October 27, 2009

A SINNER'S PRAYER - Afrikaans

Een SINNER SE GEBED
Die Skrif is sy eie beste kommentaar. Om hierdie rede het ons baie Skrifte verwys in ons "Sinner's Prayer" en nie net een soos die gewone klein gebed wat voorkom op die agterkant van die stukke dikwels doen. Ons moedig u aan om al die verwysings gegee gelees en indien jy nie soos die Skrif lei jou, jy sal nie langer 'n sondaar is nie, maar sal waarlik' n kind van God.

GEBED VAN PROMISE

O Here,

Soos die dief aan die kruis gesmeek om te onthou wanneer jy gekom het om jou troon, is ons te smeek om te onthou word. Selfs al het hy die belofte te wees met wat jy in die paradys ontvang. (Lukas 23:43).

Ons loof U vir die wonder van jou liefde wat jy bereid was om te stuur Jesus na die aarde om te weet wat sou gebeur. (Johannes 3:16) die mensdom kan verstaan dat die soort van liefde nie, 'n liefde wat alle sondaars sluit. (Romeine 5:8) Ons weet dat almal gesondig het en te kort skiet. (Romeine 3:23) Ons weet dat Adam geskape was na jou eie gelykenis volmaak nie, daarom het al begin met die lewe volmaak sondelose. Dit is deur wellus dat ons sonde. Lei ons om te verstaan dat, omdat ons geword het sondaars ons verlore is. (Romeine 6:23) Help ons om te sien dat ons moet van die sonde bevry word om jou eie. Totdat ons sien dit, sal ons soek jou nie.

Vergewe ons Here dat ons 'n nuwe begin kan maak. Selfs soos Jesus vertel Nikodémus, sal ons nie eens sien die koninkryk van God nie, tensy ons weer gebore word. (Joh. 3:3) Hy het bygevoeg dat ons moet gebore word uit water en Gees nie, as ons sou in die koninkryk. (Joh. 3:5) Help ons om onsself te sien soos ons regtig is, afstootlik om alles wat goed is. Open ons oë en ons het die geloof aan Hom gehoorsaam is in die doop (Romeine 6:4) "wat saam met Hom begrawe deur die doop in die dood, sodat net soos Christus is opgewek uit die dood ... ons ook so moet loop in die nuwigheid van die lewe. "

Ontwaak in ons harte die wete dat Jesus die Christus is, die Seun van God (Matteus 16:16, 18) sodat ons kan bekeer van ons verkeerde weë draai terug na God, selfs as die verlore seun het omgedraai na sy liefdevolle en vergewensgesinde Vader. (Lukas 15:11-24) Laat ons wakker maak en vra so het die 3000 tydens Pinkster, wat skreeu "Wat moet ons doen?" (Handelinge 2:37) Petrus antwoord op die vraag: "Bekeer en word gedoop, elkeen van julle in die naam van Jesus Christus tot vergewing van sondes, en julle sal die gawe van die Heilige Gees." (Handelinge 2:38) Help ons, soos die Ethiopiese om te vra, "Hier is water, wat verhinder my om gedoop te word?" (Handelinge 8:36-39) Help ons om te besef dat daar niks om te stop ons nie, maar is die hardheid van ons eie hart is.

Ons kan nie weer gebore word nie, vergewe, en kry 'n nuwe begin in die lewe as geestelike babes in Christ. Ons kan nie van water en die Gees gebore word nie. Ons verhouding met God kan herstel word.

Want van Christus kan ons vir ewig lewe in sy koninkryk. Help ons om in die koninkryk, getrou byeenkoms by die Tabel van Kommunie. (Matteus 26:26-29) Op 'n dag, miskien gou, is die Here terugkeer vir sy kerk. Ter wille van Christus en die Gees het, weet ons dat ons die nuwe lewe in hom kan hê. Want hy leef, het ons ook kan lewe. Ons weet dat geen mens sal kom na die Vader behalwe deur Hom. (Joh. 14:6).

In Jesus se naam

AMEN

No comments: